למה כדאי לארגונים העוסקים בדיור מוגן להכיר את תפנית?

ארגונים בתחום הדיור המוגן חייבים להתנהל באופן מסודר מאוד ושיטתי. אחרי הכל, יש להם לנהל נכסים שונים, דיירים, מתעניינים בשירותיהם, אינטראקציה מורכבת עם ספקים ועוד. כיצד נותנים לכך מענה טוב ומקצועי? הכירו את מערכת תפנית:

לנהל במרוכז

עסקים מתנהלים מזה שנים באמצעות מחשוב. יש לכך יתרונות רבים, אך גם חסרונות. אחד מהם, הוא שבעסקים גדולים נוצרת עם הזמן מערכת מחשוב מורכבת מדי. זאת לרוב מערכת אשר עשויה מתוכנות שונות, שכל אחת מתמחה בתחום נפרד. כתוצאה מכך, ישנו חוסר יעילות, עם מידע ששמור בגרסאות שונות שלו במקומות שונים, חוסר עקביות ו"קצרים בתקשורת" בין מערכות ותהליכים עסקיים. באמצעות תוכנה לארגון דיור מוגן של תפנית, אתם מקבלים פתרון בכיוון הפוך ויעיל הרבה יותר: מערכת שמיועדת מראש, לתת מענה לכל מה שדרוש לכם, במקום אחד. זו היא סיבה ראשונה וחשובה, לכך שהיא מערכת פופולארית ובולטת בארץ. מה הסיבה השנייה?

ERP – מה שמיוחד בתפנית

למי שוותיק בעולם העסקים, ייתכן מאוד שגישה זו נשמעת מוכרת. Enterprise Resource Planning הוא למעשה סוג המערכות שבהן מדובר כאן וזהו סוג מערכות ותיק ומוכר. תפנית היא אכן מערכת ERP. ניתן לשאול אם כך, מדוע שלא לרכוש כל מערכת ERP אחרת למטרה זו? התשובה לכך, היא שמערכות ERP גנריות, דורשות התאמה רבה למגזר העסקי שבו מדובר. במקרה זה – התאמה למגזר הדיור המוגן. אלא שתפנית בשונה ממערכות אחרות, מגיעה עם התאמה מראש לשורה ארוכה של מגזרים עסקיים, כולל דיור מוגן. עבור מגזרים אלה, תפנית מציעה מענה ייחודי וייעודי לצרכיהם. אגב, תפנית מיועדת לעסקים גדולים, דבר שאופייני למערכות ERP בכלל.

מערכת חזקה מבית טוב

מערכת תפנית נמצאת בפיתוח מתמשך בידי חברת הטכנולוגיה הבולטת מטריקס, מזה מעל ל-20 שנה. במסגרת פיתוח זה, ריכוז הפעילות במקום אחד מבטיח אינטגרציה מיטבית, בין כל רכיבי הפתרון. חשוב לציין, שב-ERP וגם תפנית לצורך זה, התוכנה בנויה למעשה מ"מודולים" שונים. מודולים אלה, אמורים לתפקד עצמאית במידת הצורך, אך גם ביחד. תפנית היא תוצר של מחקר מתמשך שביצעה מטריקס על דרישות השוק הישראלי ובכלל, ביטוי לידע העשיר שהיא צברה בתחום זה.

 

 

כלולים בפתרון

תפנית מציעה בין השאר:

ניהול נכסים – לפני הכול, עסק דיור מוגן חייב שיהיו בבעלותו ושהוא ינהל היטב, שורת נכסים מתאימים. תפנית מסייעת בניהול הנכסים השונים האלה, עד לרמת ניהול בניין, ניהול קומה וניהול יחידה ספציפית בעסק.

ניהול הדיירים – מודול זה בפתרון של תפנית, הוא מעין מודול של ניהול קשרי לקוחות (אוCustomer Relationship Management). בעזרתו, תוכלו לנהל טוב יותר ובמרוכז, את כל פרטי דיירי הדיור המוגן. זאת, החל ממידע זיהוי בסיסי כמו שם וגיל ועד פרטי מידע נוספים שחשובים לכם, כגון פרטי חוזה, דרישות תשלום וגבייה.

ניהול מתעניינים וניהול מכירות – שני מודולים של תפנית, אשר מסייעים בטיפול יעיל בלקוחות פוטנציאליים. ניהול מרוכז של פעילות המכירות וגם של הטיפול היסודי ב"לידים" – מי שמתעניינים או עשויים להתעניין בשרות בפועל. תפנית תתעד את ההצעות שתעבירו להם ותסייע בהצגת מידע על הדיור אצלכם, כולל יכולת להמחיש זאת בצילומים.

עוד מוצעים במסגרת תפנית, מודול אשר מסייע בניהול הפיננסי המסודר של העסק, מודול ניהול לוגיסטיקה ושרשרת אספקה, מודול ניהול ארכיון דיגיטלי וכן מודול לטיפול בניהול קריאות שרות.

לסיכום

לארגונים העוסקים בתחום הדיור המוגן, כדאי ומומלץ בהחלט, להכיר את מערכת תפנית.

מאמרים אחרונים

גאווה ישראלית

נגישות