בעלי אתר: כמה סימנים לכך שאתם צריכים ייעוץ קידום אתרים – ועכשיו

תחום קידום האתרים הוא תחום תחרותי שדורש לא מעט מיומנות ומקצועיות בשביל לוודא כי הקידום אכן מתבצע באופן מקצועי, בייחוד לאור התחרות העזה כמו גם השינויים אותה מבצעת גוגל מעת לעת ומשפיעים באופן דרמטי על היכולת להוביל לקידום איכותי ומבוסס תוצאות. כבעלי אתר, צריך לשים לב לסימנים שמצריכים קבלת ייעוץ קידום אתרים, וזאת מתוך מטרה לבצע שינויים בזמן אמת שיובילו גם לניצול מקסימלי של הכספים אותם אתם משקיעים. מהם הסימנים לכך שאתם צריכים כבר עכשיו ייעוץ? להלן הפרטים.

ירידה בדירוג

ירידה בדירוג של האתר במנוע החיפוש של גוגל מהווה סימן ברור לכך כי הקידום לא מתבצע בצורה נכונה ואף שגויה. ככל שהתוצאות של הדירוג מציגות מיקום נמוך במנוע החיפוש, כך הדחיפות בקבלה של ייעוץ קידום אתרים המתבצע על ידי חברה מובילה בתחומה הוא הכרחי. חברה מקצועית כמו ריגו מרקטינג תדע לבחון את הדירוג של האתר לאורך הזמן ובהתאם לכך לבצע את השינויים הנדרשים, מתוך מטרה להעלות את האתר לראש תוצאות החיפוש.

ידע טכני מוגבל

היכולת שלכם כבעלי האתר לקדם אותו באופן מקצועי ללא ידע טכני הוא מוגבל עד בלתי קיים. מנוע החיפוש של גוגל פועל על פי אלגוריתמים מתקדמים המשתנים מעת לעת, וזאת בהתאם למדיניות של מנוע החיפוש. אם אין לכם ידע טכני בתחום ואתם חשים כי פעילות הקידום לא מצליחה להוביל לקידום האתר, ייעוץ מקצועי מהווה דרך מצוינת ליצירה של קידום אפקטיבי אשר מבוסס על ידע טכני של מיטב המומחים בתחום.

 

 

ירידה בכמות המכירות

המטרה של קידום אתרים אורגני הוא להגדיל את החשיפה לאתר ובהתאם לכך גם את ההכנסות. במידה וישנה ירידה בכמות המכירות וזאת למרות פעולות קידום, הפעולה הראשונה אותה צריך לבצע היא לבחון את המיקום של האתר ביחס למתחרים ובשלב הבא לקבל ייעוץ מצד חברה אשר תבחן מדוע הקידום לא מצליח להגשים את המטרות השיווקיות והפרסומיות שלכם. נקיטת פעולות בהקדם היא זו שתניב בעבורכם יכולת להוביל ליצירה של קידום מוצלח שאף ישיב את ההשקעה הכספית הנדרשת.

תחרות מוגברת

בעידן של המאה ה-21, התחרות בין בעלי אתרים במנוע החיפוש נמצאת בשיאה, ועדות לכך ניתן למצוא במספר העמודים הרב המיוחס לכל ענף. התחרות העזה מובילה בין היתר לירידה במיקום או בנוכחות ברשת שאינה מספקת לכם את היכולת להגשים את מטרות השיווק והפרסום. על כן, פנייה לחברה המתמחה בתחום מהווה דרך מעולה לטובת ניטור של המתחרים וכן יצירה של בידול שיגיע לידי ביטוי במיקום גבוה מאוד בתוצאות החיפוש.

קצב עלייה איטי של האתר

קצב עלייה איטי של האתר במובייל או במחשב הוא תמרור אזהרה אליו צריך להתייחס בהקדם, מאחר וסביר להניח כי מדובר באתר שאינו עבר תהליך של אופטימיזציה אשר משפיע באופן ישיר על חווית הגלישה של הלקוחות ובהתאם לכך גם מעכב את תהליך הקידום. אופטימיזציה לאתר הוא חיוני בעבור כל בעל אתר, בייחוד במקרים של ירידה בדירוג או פעילות של קידום שנמשכת לאורך זמן אבל בפועל לא מייצרת את התוצרים המבוקשים.

לסיכום

סימני האזהרה אותם הצגנו לכם כאן במדריך צריכים להדליק נורות שיגרמו לכם כבעלי האתר לפעול, כל זאת מתוך מטרה לקבל ייעוץ מקצועי שיכול להניב לכם לא רק יכולת ליצור שינוי במיקום האתר אלא גם הגדלת ההכנסות כמו גם החשיפה, כל זאת בזכות ייעוץ המתבצע על ידי מיטב אנשי המקצוע בתחום.

מאמרים אחרונים

גאווה ישראלית

נגישות