מחוות סוסים ועד הכנת קוקטיילים: רעיונות מקוריים במיוחד לגיבוש עובדים

חלק משמעותי בתהליך של שימור עובדים כולל ימים מיוחדים, כמו יום גיבוש. למעשה, בשנים האחרונות יותר ויותר מעסיקים מחליטים להשקיע לא מעט כסף בעבור העובדים שלהם, וזאת מתוך הבנה כי לגיבוש המרקם החברתי בעבודה יש חשיבות עצומה הן מבחינת היכולת לשמר את העובד בתוך מקום העבודה אבל גם מבחינת היכולת ליצור אווירה נעימה שתוביל גם לעלייה ברמת הפרודוקטיביות. אם גם אתם מתכננים להוציא את העובדים ליום כיף, להלן מספר רעיונות מקוריים במיוחד שיהפכו את היום הזה לבלתי נשכח:

סדנת קוקטיילים

רעיון מקורי לטובת יום גיבוש של העובדים כולל שני אלמנטים – אלכוהול ושחרור. למעשה, סדנת קוקטיילים היא סדנה מקצועית אותה מעביר ברמן אשר מציג מגוון רחב של טכניקות להכנת קוקטיילים, כולל טעימות וכן אלמנטים מיוחדים כמו חומרי גלם שהופכים את המשקה לחגיגה של ממש גם מבחינת הטעם וגם מבחינת הנראות. את הסדנה ניתן לקיים במקום העבודה או בסטודיו המיועד לכך, והוא מהווה הזדמנות מצוינת ליצירה של יום גיבוש מהנה ולא פורמלי.

מחוות סוסים ועד הכנת קוקטיילים: רעיונות מקוריים במיוחד לגיבוש עובדים

סדנת רכיבה על סוסים

רוצים לצאת מהקופסה? ובכן, דרך מצוינת ליצור בעבור העובדים שלכם יום גיבוש משמעותי יכול לכלול סדנת רכיבה על סוסים. באמצעות הגעה לחווה תוכלו לספק לעובדים חוויה מיוחדת הכוללת רכיבה על סוסים אצילים לצד הרצאה אודות הטיפול והטיפוח של סוסים, כל זאת בליווי מקצועי מצד מטפלים בעלי ניסיון הן בתחום של הרכיבה והן בתחום של הטיפוח והטיפוח. סדנת רכיבה על סוסים תאפשר לכם כמו גם לעובדים להשתחרר ולחוות את החוויה העוצמתית של רכיבה על סוס, תוך שימת דגש על כללי הבטיחות.

שייט על יאכטה

דרך מצוינת ליצור חוויה מגבשת ומהנה באוויר הפתוח יכולה להתבצע במסגרת של שייט על יאכטה הכולל גם ארוחת בוקר/צהריים. ניתן לנצל את השייט לטובת תרגול של עבודת צוות המתבצעת בתנאים של שייט. את השייט ניתן לתכנן למשך ארבעים דקות ועד שעתיים, כאשר השייט יכול להוות הזדמנות מעולה לטובת גיבוש העובדים כמו גם המנהלים במסגרת אווירה קלילה ומהנה.

סיור קולינרי

סיור קולינרי הכולל הדרכה אישית וביקור במסעדות ודוכנים בשוק מהווה הזדמנות מצוינת ליצירה של יום גיבוש. סיור קולינרי יכול להתבצע גם בשוק כמו למשל בשוק בירושלים, תל אביב ורמלה וזאת ע"י סשן קולינרי שגם יאפשר לעובדים שלכם להיחשף לתמהיל קולינרי המשלב בין אוכל רחוב לבין מסעדות נסתרות, כל זאת מתוך מטרה לנצל את הזמן של יום הגיבוש לטובת לכידות חברתית שמתבצעת בין נשנוש אחד לשני.

לסיכום, יצירה של יום גיבוש אפקטיבי מחייבת חשיבה מחוץ לקופסא. דרך הרעיונות אותם הצגנו לכם כאן, גם אתם תוכלו ליצור בעבור העובדים שלכם מערך גיבוש בלתי נשכח ומהנה במיוחד.

מאמרים אחרונים

גאווה ישראלית

נגישות